Оперативний широкоформатний друк
Що таке широкоформатний
друк?
Один з головних козирів кожної успішної рекламної кампанії - зовнішні конструкції з яскравими і насичений зображеннями, влучним слоганом і цікавим сюжетом. І першим кроком до успіху стає якісний широкоформатний друк рекламного макета.
Дана послуга друкарні дозволяє отримати масштабні зображення у високій роздільній здатності. Друк здійснюється на принтерах і плотерах широкого формату. Якісне велике зображення - це відмінний спосіб для дизайну інтер'єру, а також проведення рекламних і pr-кампаній.
Для широкоформатного друку використовуються різні матеріали, в числі яких: тканина для банерів, поліман, банерна сітка, плівка або папір. Завдяки широкому формату обладнання можливий друк зображень досить великий розмірів, а наймасштабніші конструкції створюються за допомогою спеціалізованих методів склеювання або спайки. Одним з різновидів широкоформатного друку є друк банерів на свята (дні нарождення, весілля, хрестини, випускні, та ін.)
співпраці з нами
Особливості друку для
різних рекламних конструкцій
Залежно від умов використання рекламної продукції змінюється і специфіка друку. Професіонали нашої друкарні обізнані про всі принципи і секрети, і готові зробити вашу зовнішню рекламу ідеальною. Компанія Принт-Аутдор пропонує висококласну широкоформатну друк для наступних типів конструкцій:
Специфіка друку
банерів
Банерні конструкції заслужено вважаються найкращим способом донесення інформації до потенційних клієнтів. Серед особливостей конструкцій:
- великі розміри;
- помітність;
- результативність;
- простота встановлення;
- можливість тривалого використання (аж до року-трьох).
Широкоформатний друк для банера пропонується в різній роздільній здатності на високоякісному матеріал – вініл. Якість друку залежить від дислокації конструкції (зовні приміщень або всередині). Крім цього, замовити друк банера можна з використанням різних технологій виробництва. Компанія пропонує:
- ламіновані банери – мобільні, економічні, оптимально підходять для короткострокового використання;
- литі – вибір для довгострокової експлуатації в складних кліматичних і погодних умовах.
Особливості типографічних
послуг для фасадних конструкцій
Найбільш масштабна зовнішня реклама розміщується на фасадах будівель. Брандмауери дозволяють компанії вирішувати іміджеві, рекламні та маркетингові завдання на вищому рівні. Серед головних переваг таких зовнішніх конструкція:
- барвистість;
- помітність;
- легкість читання.
Виготовлення брандмауерів передбачає розміщення реклами на глухій стіні будівлі, за допомогою друку на вініловій сітці. Такий підхід відрізняється:
- легкістю;
- стійкістю до вітрових навантажень;
- тривалістю експлуатації (до 5 років);
- невибагливістю в обслуговуванні.
Широкоформатний друк для брандмауерів проводиться з використанням принтерів, шириною 3 і 5 метрів. При необхідності створення вивіски більшої ширини передбачається спайка декількох віддрукованих частин.
Реклама на мостах і арках
Даний тип зовнішньої конструкції використовується для максимального охоплення транспортного потоку. Головною специфікою такої наружки є агресивність середовища розміщення. Тож Широкоформатний друк повинен характеризуватися:
- щільністю носія;
- висококласними чорнилами;
- стійкістю до температурних впливів і ультрафіолету.
Специфіка широкоформатного друку
для використання в скроллерних системах
Друк для скролерів передбачає подальше використання носія в світлових коробах. Друк задля даних конструкцій відрізняється:
- стійкістю до впливу вологи;
- високою механічною міцністю;
- стійкістю до вигинів і скручування;
- тривалістю зберігання.
Для досягнення даних цілей використовуються унікальні за своїми якостями рекламні матеріали Polyman або PP Paper.
Замовлення друку для беклайтів
і сітілайтів
В ході виготовлення поліграфічної продукції для даних конструкцій в облік приймаються наступні фактори:
- підсвічування макета;
- великий формат;
- потреба в світлорозсіювальному ефекті.
Для друку беклайтів фахівці компанії використовують просвітний вініл. В залежності від особливостей конструкції може використовуватися литий або ламінований варіант.
Зображення для сітілайтів друкують за допомогою сітібумаги - матеріалу з відмінними друкованими властивостями і високою яскравістю.
Завдяки допомозі Print Outdoor можна отримати ідеальний продукт з вираженою барвистістю і відмінною передачею кольору.
Мегаборди і бігборди
для максимального охоплення
Дані великі конструкції сьогодні максимально поширені в українських містах. Зображення найчастіше друкується на банері (мегаборд), бумазі (білборд) . Після, враховуючи кінцевий розмір рекламного носія, проводиться спайка окремих фрагментів в цілісну великомасштабну картинку. Залежно від особливостей конструкції може знадобитися додаткова постобробка виробу.
Широкоформатний друк для
зовнішніх і внутрішніх конструкцій
Сьогодні замовити друк можна в будь-яких обсягах, варіантах і розмірах. Доступний вибір серед різноманіття носіїв, матеріалів і чорнил.
Першим кроком на шляху до ідеального друку стає підбір методу. Так, розрізняють:
- інтер'єрний друк, що використовується як для просування, так і для оформлення і втілення дизайнерських задумів;
- екстер'єрний варіант, спрямований на охоплення аудиторії на вулицях.
Підбір конкретного різновиду регламентує наступні фактори:
- Тип чорнил – доступний друк сольвентними і екосольвентними фарбами. В основі чорнил розчинник, який відповідає за міцність зчеплення пігменту з носієм. В результаті виходить зображення, стійке до впливу негативних зовнішніх факторів, погодних умов і сонячних променів. Різниця між сольвентними і екосольвентним чорнилом криється в більшій екологічності останніх, при цьому перший варіант фарби – ідеальне рішення для зовнішнього використання, а Еко-чорнило - вибір для інтер'єрного друку.
- Розподільча здатність друку - для використання всередині приміщень рекомендується підбір на рівні 720-1440 пікселів на дюйм, високе значення обумовлено близькістю картинки до людини, в разі друку зовнішньої рекламаи значення може бути істотно нижче, в межах 150-720 пікселів на дюйм.
- Розмір пікселів друку – показник, обернено пропорційний попередньому, так, чим більше точок на дюйм, тим менше їх розмір і навпаки.
Кольоропроба – запорука успіху
і попадання в ціль
При підготовці партії до друку фахівцями рекомендується виконання кольоропроби. Даний технологічна операція дозволяє візуально оцінити результати друку і, при необхідності, внести коригування в макет.
Необхідність проведення кольоропроби обумовлюється технічними особливостями обладнання для друку, а саме тим, що кожен широкоформатний принтер друкує зображення з певним відтінок.
Головні переваги проведення кольоропроби:
- контроль складних ділянок макета;
- визначення насиченості фарб;
- перевірка попадання в відтінки, що є особливо важливим у випадку корпоративних квітів.
Кольоропроба дозволяє зробити тираж на 100% відповідним побажанням.
Постобробка
Друкарня Print Outdoor пропонує підготовку банерів»під ключ". Крім широкоформатного друку ми виконуємо постобробку виробів. У числі можливих варіантів:- склейка і зварювання готового макета;
- проклейка/проварка полів для посилення країв;
- оформлення кишені для троса, каната або труб кріплення;
- установка люверсів в необхідному для конкретного розміру полотна кількості.
-
Що таке широкоформатний цифровий друк?
Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
-
Види матеріалів для друку
Папір: блюбек, сітібумага, поліман (скроллерний папір). Банер: литий, ламінований; просвітний, непросвітний, банерна сітка. Самоклеюча плівка (оракал).
-
Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил. Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
-
Якість друку
Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
-
Які існують вимоги до макетів?
Формат файлу: .tif, eps Кольорова модель: CMYK Роздільна здатність: 75-150 dpi (залежно від розмірів макета) Розмір: 1: 1 (одношаровий, без альфаканалів, LZV-стиснення)
Детальні вимоги: /outdoor-print-requirements.pdf -
Які існують рекомендації при створенні макета?
"Правило 3 секунд", геніальне в простоті, один контакт - безліч споживачів, фокусуємося на конкретній ідеї, "великий" дорівнює "помітний".
-
Час виготовлення
Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку. В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
-
Термін служби виробу
Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
-
Що таке постобробка
Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях: набивка люверсів, проварка кишень, загиб та ін.
-
Що таке кольоропроба?
Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
-
Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.