Друк великих форматів в Одесі.
Що собою являє Широкоформатний друк?
Даний процес має на увазі друк матеріалів великого розміру. При цьому можливе створення зображень в обраної розподільчої здатності.
Підбір конкретної розподільчої здатності залежить від подальшого використання матеріалів (вінілові банери, папір, плівка, сітка, полотно):
- в зовнішній конструкція;
- всередині приміщення;
- задля інтер'єрного друку і рішення дизайнерських задумок.
Максимальну роздільну здатність рекомендується підбирати для інтер'єрного друку. У разі ж створення друкованого матеріалу для зовнішньої реклами можна вибирати менше значення.
Особливим попитом серед зовнішніх конструкцій користуються призматрони. Їх можна зустріти практично на кожному перехресті, біля супермаркетів і великих торгово-розважальних центрів.
Особливості конструкції
Призматрон являє собою динамічну рекламну площадку. У складі носія тригранні призми поворотної дії. Завдяки їх руху навколо своєї осі досягається можливість одночасного розміщення трьох різних сюжетів.
Основна перевага призматронів - можливість розміщення великої кількості зовнішньої реклами навіть в тих місцях, де не можна встановити кілька білбордів. Примітно те, що широкоформатний друк в Одесі для призматронів має власні особливості і нюанси. Розберемося з ними.
Як відбувається друк для призм?
Серед головних етапів створення динамічної картинки на призматроні, наступні:
- роздруківка макета;
- рівномірне нанесення клею на поверхню ламелей;
- наклеювання зображення;
- розрізання постера на поздовжні смуги;
- ретельна сушка;
- установка ламелей в конструкцію.
Кожен з етапів процедури вимагає кваліфікованого і досвідченого підходу.
Термін використання матеріалів широкоформатного друку
На тривалість експлуатації друкованої продукції впливають такі фактори:
- тип матеріалу, який використовується для друку. Так, вироби на паперовому носії мають менший термін служби, ніж, наприклад, литі банерні конструкції;
- різновид чорнил - сольвентні фарби відрізняються більшою стійкістю, ніж їх аналоги;
- спосіб використання широкоформатного друку – всередині приміщень або зовні;
- наявність захисного короба або ламінованого шару;
- агресивність зовнішнього середовища, в тому числі запиленість і вологість повітря;
- погодні умови і пору року, вплив на термін експлуатації друкованих матеріалів надають вітрові навантаження, сонячні промені і опади.
Доставка друкованої продукції в Одесу
Широкоформатний друк рекламних і дизайнерських матеріалів проводиться на спеціалізованому обладнанні в Києві. Після завершення друку матеріали відразу ж направляються замовнику в будь-який район Одеси.
Ми співпрацюємо з перевіреними транспортними компаніями країни. Делівері і Нова пошта доставляють типографічні матеріали швидко, надійно і безпечно. Тому Ви завжди можете бути впевнені в стабільному ході рекламної кампанії.
Переваги замовлення широкоформатного друку в компанії Print Outdoor
Наші фахівці прикладають максимум зусиль до створення друкарської продукції високої якості. Суворий контроль матеріалів і фарб гарантує довговічність виробів. А використання ультрасучасного друкарського обладнання робить Широкоформатний друк ефектним, яскравим і чітким.
Серед головних переваг роботи з Print Outdoor:
- можливість замовити широкоформатну друк онлайн на сайті або зв'язатися з менеджерами в телефонному режимі;
- оплата готівкою і безготівковий розрахунок;
- швидка і безпечна доставка;
- знижка при різних обсягах друку.
Крім цього дизайнери Print Outdoor готові надати допомогу в розробці макета і продумуванні сюжету рекламної кампанії.
Вартість широкоформатного друку
Суперсайт/Мегаборд
Арка/Реклама на мостах
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: так
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: так
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: ні
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: ні
Роллер/Призматрон
Роллер/Призматрон
Роллер/Призматрон
Скрол/Сітілайт
-
Що таке широкоформатний цифровий друк?
Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
-
Види матеріалів для друку
Папір: блюбек, сітібумага, поліман (скроллерний папір). Банер: литий, ламінований; просвітний, непросвітний, банерна сітка. Самоклеюча плівка (оракал).
-
Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил. Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
-
Якість друку
Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
-
Які існують вимоги до макетів?
Формат файлу: .tif, eps Кольорова модель: CMYK Роздільна здатність: 75-150 dpi (залежно від розмірів макета) Розмір: 1: 1 (одношаровий, без альфаканалів, LZV-стиснення)
Детальні вимоги: /outdoor-print-requirements.pdf -
Які існують рекомендації при створенні макета?
"Правило 3 секунд", геніальне в простоті, один контакт - безліч споживачів, фокусуємося на конкретній ідеї, "великий" дорівнює "помітний".
-
Час виготовлення
Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку. В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
-
Термін служби виробу
Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
-
Що таке постобробка
Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях: набивка люверсів, проварка кишень, загиб та ін.
-
Що таке кольоропроба?
Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
-
Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.