Друк плакатів (постерів) для сітілайтів.
Сітілайт – короб, який світиться (лайтбокс). Розташування такого виду рекламної світлової конструкції (уздовж доріг, по шляху проходження пішоходів по тротуарах, спуску метро) забезпечує високу ступінь взаємодії з потенційними клієнтами.
Носії реклами являють собою короба з невеликою площею під інформаційний сюжет. Двостороння конструкція дає можливість розміщувати постери, орендуючи тільки одну сторону або обидві сторони А і Б. Металевий каркас має незначну вагу, тому монтажні роботи не тільки спрощуються, але і здешевлюються. В якості основного матеріалу корпусу найчастіше використовується анодований профіль, що дозволяє конструкції чинити опір корозії.
Друкарня широкоформатного друку Print Outdoor надає послуги друку плакатів для сітілайтів різних розмірів. Наше друкарське обладнання дозволяє якісно друкувати плакати з роздільною здатністю від 360 до 1440dpi. Такі рішення друку підходять як для інтер'єрного, так і для екстер'єрного друку. Розробку макета можна замовити у дизайнерів, з якими ми співпрацюємо (https://print.outdoor-online.com.ua/uk/mock-up-design), або розробити його самим.
Вартість друку:
- сітілайт 1,2х1,8м: 150,00 грн.,
- Папір для сітілайтів (сітібумага) за 1 кв. м.: 90,00 грн.
- скроллерний Папір для сітіскроллів за 1 кв. м.: 160,00 грн.
Важлива особливість City Light, домінуюча перед звичайними плакатами на щитах - внутрішнє підсвічування, що забезпечує ідеальну видимість і зчитуваність інформації, приковування поглядів і поліпшення візуальної якості. Підсвічування здійснюється у вечірній і нічний час (за графіком подачі електрики для зовнішньої реклами).
Варіанти сітілайтів
Формати і форми сітілайтів можуть відрізнятися між собою, даючи можливість "розгулятися" дизайнерської фантазії і підібрати відповідний варіант під архітектурну і містобудівну середу.
В
місцях установки можуть бути:
- окремо розташований;
- настінний.
По виду розподіляються:
- скролли – високі конструкції, які мають зміннні рекламні сюжети;
- сітілайти-прапорці- розміщуються збоку лайтбоксів або сітілайтів в тих місцях, де міський владою заборонена установка щитів 3*6 м;
- відокремлюючі огорожі між проїжджою та пішохідною частиною.
Стандартний
розміром конструкцій формату сітілайт є 1,2 * 1,8 м.
Незалежно
від конструктивних характеристик всі сітілайти – це сильний інструмент в маркетингу
і просуванні, який може виконувати свої функції навіть там, де діє
заборона на білборди.
Основні характеристики
Невелика висота - інформація читабельна як на великій відстані, так і з близької відстані, створюючи щільний контакт з потенційним споживачем.
- Будь-яке місце установки – простота конструкції дає можливість монтажу в будь-яких людних ділянках вулиць, біля комерційних закладів, магазинів, офісів.
- Доступна вартість – невисока ціна на друк сітілайтів сприяє організації почергової розстановки сюжетів, домагаючись принципу повторення, що позитивно впливає на імідж.
- Результативність 24 години - протягом повної доби реклама працює завдяки підсвічуваності зображення в темний час доби.
- Простота обслуговування – заміна реклами не вимагає зусиль і проводиться шляхом відкриття короба, виїмки старого постера і установки нового.
Придорожне розташування сітілайтів визначає двостороннє виконання короба. У такій
конструкції одне рекламне полотно (сторона Б) орієнтується на пішохідну зону,
включаючи зупинки і різні заклади (якщо дороги вузькі, то захоплюється
авто-потік), а інше (сторона А) – на автомобільний трафік.
співпраці з нами
Особливості друку постерів для сітілайтів
До друкованого матеріалу пред'являється мінімум вимог, так як він розміщується в внутрішньому просторі конструкції, закриваючись з усіх боків прозорим склом або пластиковими панелями. Це дозволяє захистити рекламний сюжет в сітілайті від агресивного зовнішнього впливу (дощ, сніг, вітер). Головне, надрукувати сітілайт на світлопропускному полотні.
Задля сітілайтів плакати створюються за таким же принципом, як і будь-яка інша світлова реклама. В якості носія найчастіше застосовується матеріал Backlit:
- просвіт паперу дає необхідний візуальний ефект;
- розсіювання світла через матеріал створює "світіння" реклами;
- забезпечує яскравість всього ілюстрованого послання;
- покриття повністю готово для сольвентного друку;
- білизна поверхні не спотворює відтінків;
- Щільність (150 г / м2) не дає постеру деформуватися.
Щоб продовжити термін служби зображення в незмінному привабливому вигляді, використовуються чорнила (сольвентний склад), здатні протистояти вигоранню через потрапляння УФ променів.
В рамках обмеженого бюджету на рекламу друк лайтбоксів і сітілайтів в Києві стане найвигіднішим рішенням на відміну від замовлення дорогого широкоформатного друку на банерах.
Вартість друку сітілайтів
- Яка вартість друку сітілайту?
-
Який час виготовлення постера для сітілайта?
Час виготовлення готового плаката (постера) для сітілайта 1,2х1,8м. - 10-15 хвилин. Друк 1 кв. м. на сітіпапері - 5-7 хвилин. Необхідно враховувати завантаженість друкарні при оформленні замовлення (час звільнення роботи принтера(ів)).
-
Як замовити розробку макета?
Ви можете як самостійно його розробити виходячи з вимог до макету, так і замовити розробку у дизайнера.
Від Вас необхідні всі вихідні дані для створення дизайну.
Рекомендації щодо створення макета: https://print.outdoor-online.com.ua/uk/faq#q6 -
Як зробити замовлення?
За посиланням: https://print.outdoor-online.com.ua/uk/design виберіть необхідний матеріал для друку, розмір, постобробку (при необхідності), а також завантажте макет. Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для підтвердження і узгодження оплати.
Отримавши оплату, менеджер передає замовлення у виробництво.
Після закінчення виготовлення Ви отримаєте повідомлення на email про це. -
Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.