Товарів:
0
Сума:
0,00 грн.

Часті питання (FAQ) про широкоформатний друк

Доставка
Доставка
  • Самовивіз (Київ, Волинська, 40)
  • По Україні (Нова пошта, Delivery)
  • Адресна доставка
Оплата
Оплата
  • Готівкова
  • Безготівкова (з урахуванням ПДВ)

Що таке широкоформатний цифровий друк?

Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Широкоформатний друк ділиться на два основних напрямки - інтер'єрний друк, який передбачає створення зображень для використання всередині приміщень, і зовнішня реклама - для розміщення на вулицях. Здійснюється на різних видах матеріалів: вінілова плівка, папір, сітка, банерна тканина.

Види матеріалів для друку

Папір:
  • Blueback - непрозорий вологостійкий папір з блакитною зворотною стороною. Папір для друку білбордів, призм.
  • Сітібумага - вид світлорозсіювального (світлопропускаючого) паперу використовується в сітілайтах, лайтбоксах з внутрішньою підствікою.
  • Скроллерний папір - даний матеріал являє собою синтетичний поліпропілен з поліефірним плівковим покриттям з однієї зі сторін. Має високу механічну міцність, що захищає від розривів і потертостей. Призначена для скроллерних конструкцій


Вініловий банер:

  • Литий непросвітний (Frontlit) - композитний матеріал, що складається з міцної основи і еластичного наповнювача (сітки з поліестеру покритого розплавом ПВХ). Широко використовується в зовнішній рекламі.
  • Ламінований - вид банерної тканини, який використовують в основному в інтер'єрній рекламі, або зовнішній рекламі в літній період. Підходить для розміщення на невеликий термін, так як параметри зносостійкості, а відповідно і вартість матеріалу нижче, ніж у литого банера.
  • Просвітний банер (Backlit) - світлорозсіюючий (транслюцентний) ПВХ-банер з високими показниками світлопропускання. Прозорість в середньому коливається від 25% до 37%. Використовується для конструкцій зовнішньої реклами з внутрішнім підсвічуванням (беклайт).
  • Банерна сітка (Mesh) - вид банерної тканини, сітчате полотно, яке дозволяє пропускати світло і повітря. Такі властивості матеріалу знижують парусність, а також дають можливість пропускати світло. Підходять для використання на фасадах будівель, де необхідно проникнення світла.

Самоклеюча плівка

Пластикова плівка з можливістю нанесення зображення з одного боку і клейовим шаром з іншого боку.

Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.

  • Екстер'єрний (зовнішній) широкоформатний друк - друк для рекламних носіїв, які знаходяться на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будівель, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг, або на них самих. Для цього виду друку використовуються сольвентні чорнила, що містять в своєму складі розчинник для максимальної міцності з'єднання пігменту з носієм. При зовнішньому друці роздільна здатність друку варіюється від 360 dpi до 720 dpi
  • Інтер'єрний (внутрішній) широкоформатний друк - друк для внутрішнього оформлення різних приміщень. Для даного типу друку використовуються екосольвентні чорнила (з низьким вмістом розчинника - сольвенту). Для внутрішнього друку характерна роздільна здатність 1080-1440 dpi. Іноді використовується фотодрук з роздільною здатністю до 2880 dpi

Якість друку

Якість друку залежить від роздільної здатності в якій друкується макет на принтері:
  • 360х360 dpi – варіант друку плакатів, що переглядаються з відстані 5-8 метрів;
  • 360х720 dpi – більш якісний друк, підходить для перегляду з відстані 3 метри;
  • 720х720 dpi – для зовнішньої реклами, що переглядається з відстані 1-2 метра;
  • від 1080х1080 до 1440х1440 dpi – друк, що застосовується в більшості випадків для внутрішнього інтер'єрного використання.

Які існують рекомендації при створенні макета?

  • "Правило 3 секунд». Так як конструкції розташовані на вулиці, а потенційні споживачі, як правило, знаходяться в постійному русі, інформація повинна бути зручною для читання на ходу. Час контакту не перевищує 3 секунд.
  • Геніальне в простоті. Лаконічно і жваво поданий рекламний матеріал краще сприймається і врізається в пам'ять. Короткі слова і пропозиції - ключ до успіху стратегії просування.
  • Один контакт - безліч споживачів. Для зв'язку з продавцем товару або постачальником послуг слід вказувати тільки один канал зв'язку (телефон, адреса або назва фірми, бренду), не все відразу.
  • Фокусуємося на конкретній ідеї. Зрозумілий посил і простота задуму привернуть більше споживачів, ніж безліч дивних деталей і зайвого креативу.
  • "Великий" дорівнює "помітний". Чіткий шрифт і великі літери повинні бути видні з пристойної відстані, щоб не довелося вчитуватись в текст.
  • Довіряй друкарні, але перевіряй читаність.

Термін служби виробу

Залежно від матеріалу, а також умов його використання термін служби виробу буде відрізнятися:
  • Папір блюбек, який використовується для поклейки білбордів, має термін служби 1-2 місяці.
  • Сітібумага, папір для скролів, а також банери, які розміщуються всередині рекламних конструкцій і захищені від зовнішнього середовища можуть використовуватися до 6 міс.
  • Литий банер, банерна сітка мають термін служби 1-3 роки.
  • Ламінований банер - 1-2 місяці (в залежності від умов зовнішнього середовища).

Що таке постобробка

Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях.
Папір передбачає обріз матеріалу за розміром.
Для банерної тканини є кілька варіантів постобробки:
  • під обріз - найбільш простий варіант, при якому зайва частина полотна обрізається,
  • набивка люверсів по периметру - установка металевих кілець дає можливість надійно і в той же час естетично закріпити банер,
  • проварка кишень - вид обробки банера, при якому края банера проварюються/проклеюються так, що залишається отвір, на зразок петлі або кишені, в який потім вставляється трос, труба або канат
  • проклейка або зварювання шматків банера – дозволяє створити матеріали практично необмеженого розміру;
  • посилення країв (проварка/проклейка або загиб) - дає можливість надати додаткову міцність краям банера.