Друк широкого формату в Харкові.
Компанія Print Outdoor пропонує замовити високоякісний Широкоформатний друк для різних сфер і напрямків діяльності. З вимогами до макетів ви можете ознайомитися тут
В сучасних умовах можливості широкоформатного друку
відкривають максимум перспектив як перед маркетологами та рекламними агентствами,
так і перед приватними особами. Так, замовити друк можна для:
- зовнішнього застосування в рекламних цілях, до числа таких матеріалів відносяться банери, плакати, білборди та інші конструкції;
- використання всередині приміщень, наприклад, в магазинах, бізнес-центрах, на виставках, презентаціях або при оформленні інтер'єру.
Що таке широкоформатний друк?
Дана послуга передбачає друк широкоформатних зображень за допомогою спеціалізованих плотерів і принтерів великого формату. Серед основних характеристик друкарської продукції:
- насиченість кольору;
- чіткість малюнка;
- друк в різній розподільчий здатності.
Особливості широкоформатного друку
Першим етапом на шляху до ідеальної друкарської продукції широкого формату стає розробка макета. Картинка зовнішньої реклами повинна бути чіткою, кидатись в очі і привертати увагу. Рекомендується відмовитися від хитромудрого шрифту і дрібних деталей.
Для друку великого тиражу рекомендується виконання кольоропроби. Пов'язано це з тим, що широкоформатні принтери друкують кожен зі своїм відтінком, для точного попадання в тони слід попередньо провести перевірку.
Завершальним етапом друку стає постобробка виробу при необхідності. Найчастіше це стосується банерних конструкцій.
Типи застосовуваних матеріалів
Широкоформатний друк в Харкові пропонується клієнтам на величезному різноманітті носіїв. Найбільш затребуваним є папір. Серед варіантів:
- Blueback - вологостійкий, що має покриття блакитного кольору зі зворотнього боку, це дає можливість наклеїти плакат навіть на темну основу, без просвітів і колірних спотворень;
- Backlit - варіант для просвітних зображень зі здатністю до світлорозсіяння;
- скроллерний папір, тильна сторона якого призначена для ковзання по механізму.
Крім цього в числі популярних матеріалів для друку:
- самоклеюча плівка;
- банерна тканина (ламінована, лита або оснащена внутрішнім прошарком, що запобігає просвічуванню);
- сітка для банера;
- текстиль;
- пластик;
- полотно.
Вибір конкретного матеріалу для друку залежить від уподобань замовника, а також особливостей подальшого використання друкованого матеріалу.
Терміни експлуатації друкарської продукції
Тривалість служби друкованого матеріалу варіюється в залежності від наступних факторів:
- використання всередині приміщень або для зовнішнього друку;
- наявність або відсутність захисних коробів;
- агресивність зовнішнього середовища, в тому числі запиленість повітря;
- вплив опадів, вологості, сонячних променів і вітру.
Доставка матеріалів в Харків
Широкоформатний друк поліграфічної продукції проводиться на професійному обладнанні в Києві. Після друку необхідного тиражу вироби направляються замовнику в Харків за допомогою перевірених і надійних служб доставки.
Ми співпрацюємо з компаніями Делівері і Нова пошта, що гарантують оперативність і безпеку транспортування замовлення.
Переваги широкоформатного друку від Print Outdoor
Наша компанія пропонує своїм клієнтам широкий спектр послуг з друку матеріалів великого формату. Клієнти цінують нашу допомогу за:
- Високу якість всієї друкованої продукції;
- оперативність виготовлення та доставки;
- можливість замовити широкоформатний друк онлайн;
- готівковий і безготівковий розрахунок;
- доступну цінову політику і знижку при замовленні великого тиражу.
Вартість широкоформатного друку
Суперсайт/Мегаборд
Арка/Реклама на мостах
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: так
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: так
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: ні
-
Набивання люверсівВідстань між люверсами (см): 30
Із загибом: ні
Роллер/Призматрон
Роллер/Призматрон
Роллер/Призматрон
Скрол/Сітілайт
-
Що таке широкоформатний цифровий друк?
Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
-
Види матеріалів для друку
Папір: блюбек, сітібумага, поліман (скроллерний папір). Банер: литий, ламінований; просвітний, непросвітний, банерна сітка. Самоклеюча плівка (оракал).
-
Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил. Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
-
Якість друку
Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
-
Які існують вимоги до макетів?
Формат файлу: .tif, eps Кольорова модель: CMYK Роздільна здатність: 75-150 dpi (залежно від розмірів макета) Розмір: 1: 1 (одношаровий, без альфаканалів, LZV-стиснення)
Детальні вимоги: /outdoor-print-requirements.pdf -
Які існують рекомендації при створенні макета?
"Правило 3 секунд", геніальне в простоті, один контакт - безліч споживачів, фокусуємося на конкретній ідеї, "великий" дорівнює "помітний".
-
Час виготовлення
Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку. В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
-
Термін служби виробу
Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
-
Що таке постобробка
Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях: набивка люверсів, проварка кишень, загиб та ін.
-
Що таке кольоропроба?
Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
-
Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.