Широкоформатний друк постерів і плакатів в Києві.
Плакат (постер, Афіша) - помітне, як правило великоформатне, зображення, супроводжене коротким текстом, зроблене в агітаційних, рекламних, інформаційних або навчальних цілях. Є 2 технології друку плакатів: офсетна (з використанням друкованої форми-відбитка), і цифрова (на широкоформатному принтері). Офсетна використовується для друку плакатів великими тиражами - від 1 тис. примірників, цифрова – від 1 шт.
Створення макета для плакатів можна замовити у дизайнера: https://print.outdoor-online.com.ua/uk/mock-up-design, але і можна розробити його самостійно. Вартість цифрового друку плакатів (постерів) 1 кв. м. (з урахуванням ПДВ):
- на папері блюбек: 35,00 грн.,
- на сітіпапері: 90,00 грн.
Розрахувати кінцеву вартість і зробити замовлення можливо на сайті: https://print.outdoor-online.com.ua/uk/design
Друк плакатів: суть і особливості процедури
Виготовлення даної друкарської продукції передбачає використання широкоформатних принтерів і плотерів для друку. В якості рекламного носія може виступати:
- папір різного типу, в тому числі фотопапір для інтер'єрного друку, що гарантує максимальний контраст, матеріал BackLite, що відповідає за розсіювання світла, використовується в світлових коробах, BlueBack – матеріал з підкладкою блакитного кольору, що виключає просвіти;
- самоклеюча плівка;
- перфорований матеріал, в тому числі з клейким шаром і без нього.
Залежно від типу використовуваного матеріалу розраховується вартість друку плакатів в Києві.
Щільність паперу для різних типів друку
Одним з основних кроків створення друкарської продукції стає підбір носія. Основним параметром стає щільність. Даний показник характеризує масу одного квадратного метра паперового виробу. Вимірюється щільність в г/м2. Серед можливих варіантів щільності паперу:
- 35-65 – газетна;
- 90-150 – для листівок і буклетів;
- 130-300 – для друку плакатів;
- 170 – традиційна щільність для календарів різного типу;
- 200 – флаєри та запрошення;
- 300 – візитки.
Вибір щільності друку набуває серйозного значення при створенні зовнішньої або внутрішньої реклами з метою тривалого використання.
Термін використання плакатів
Гранична тривалість використання рекламного плаката залежить від цілого ряду факторів, що впливає на експлуатаційні характеристики друкарської продукції. Так, вплив на термін служби надають:
- тип матеріалу для друку;
- щільність носія;
- тип чорнила.
Крім цього вплив мають зовнішні умови:
- температурні перепади;
- вітрові навантаження;
- опади і вологість;
- сонячні промені.
Залежить термін служби і від характеристик місця використання друкованої продукції:
- всередині приміщення або зовні;
- у коробі або на відкритому повітрі;
- у районах з агресивним навколишнім середовищем або екологічно чистих зонах.
Доставка плакатів по столиці
Виробничі потужності компанії Print Outdoor розташовуються за адресою: Київ, вул. Волинська, 40. Тут проводиться друк і видача типографічних матеріалів для самовивозу.
При відсутності можливості або бажання виїжджати в офіс, можна замовити доставку за допомогою компанії Нова Пошта, Делівері, або на таксі.
Переваги друку плакатів у нас
Print Outdoor пропонує своїм клієнтам кваліфікований підхід до виготовлення друкарської продукції. Серед переваг наших плакатів:
- яскраві і насичені фарби;
- стійкість кольорів;
- якісні матеріали-носії.
Крім цього наші клієнти цінують співпрацю за наступні фактори:
- швидке виготовлення і зручність доставки;
- можливість замовити друковану продукцію онлайн на сторінках сайту або зв'язатися з менеджером;
- допомогу професійних дизайнерів в розробці макета;
- готівковий і безготівковий розрахунок;
- лояльну цінову політику і знижки при різних обсягах замовлення.
Вартість друку плакатів
Роллер/Призматрон
Роллер/Призматрон
Роллер/Призматрон
Скрол/Сітілайт
-
Що таке широкоформатний цифровий друк?
Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
-
Види матеріалів для друку
Папір: блюбек, сітібумага, поліман (скроллерний папір). Банер: литий, ламінований; просвітний, непросвітний, банерна сітка. Самоклеюча плівка (оракал).
-
Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил. Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
-
Якість друку
Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
-
Які існують вимоги до макетів?
Формат файлу: .tif, eps Кольорова модель: CMYK Роздільна здатність: 75-150 dpi (залежно від розмірів макета) Розмір: 1: 1 (одношаровий, без альфаканалів, LZV-стиснення)
Детальні вимоги: /outdoor-print-requirements.pdf -
Які існують рекомендації при створенні макета?
"Правило 3 секунд", геніальне в простоті, один контакт - безліч споживачів, фокусуємося на конкретній ідеї, "великий" дорівнює "помітний".
-
Час виготовлення
Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку. В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
-
Термін служби виробу
Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
-
Що таке постобробка
Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях: набивка люверсів, проварка кишень, загиб та ін.
-
Що таке кольоропроба?
Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
-
Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.