Товарів:
0
Сума:
0,00 грн.

Друк плакатів для беклайтів – ефективний інструмент зовнішньої реклами

10 жовт. 2019

Розвиток технологій і пошук нових способів просування стали каталізатором появи беклайтів. Такі конструкції візуально дещо відрізняються від стандартних рекламних щитів, але і мають свою характерну особливість – внутрішнє підсвічування. Саме цей функціональний елемент обумовлює необхідність використання специфічного матеріалу для друку постерів – беклита.

Створення ефективних рекламних сюжетів з підсвічуванням: банер Backlit

Де стандартний білборд не справляється, на зміну йому приходить прогресивний носій з внутрішнім освітленням. Друк беклайтів здійснюється на спеціальному матеріалі з оптимальною світлопропускною здатністю – 25%. Назва його - Backlit. Являє собою біле полотно з полівінілхлориду (ПВХ), яке армоване поліестерної ниткою. Переваги банерів і постерів, надрукованих на бекліті, такі:

  • Міцність і довговічність. Матеріал стійкий до перепадів температур і вологи, зберігає вихідний зовнішній вигляд довгий час.
  • Яскравість. Насиченість фарб досягається за допомогою друку сольвентними чорнилами по полівінілхлоридному полотну.
  • Доступна ціна. Вартість подібної реклами виправдана ефективністю, презентабельним зовнішнім виглядом і придатністю для проведення довгострокових кампаній.

Варто відзначити, що матеріал придатний для високочастотного зварювання і обробки гарячим повітрям. М'яка поверхня полотна покривається шаром акрилового лаку, що забезпечує довговічність і насиченість зображень. За рахунок цього також вдається блокувати міграцію пластифікатора і підвищити стійкість до розтягування.

Зазначений матеріал знайшов широке застосування не тільки в оформленні беклайтів. Backlit може використовуватися при створенні дахових конструкцій замість дорогих акрилових вивісок (друк на банерній тканині з високою світлопропускною здатністю коштує значно менше, ніж створення світлового короба).

Ефективність плаката (банера) і піар-кампанії безпосередньо пов'язана зі змістом і якістю рекламного сюжету. Якщо з першим розбираються маркетологи і дизайнери, то другий фактор повністю залежить від обраної колірної гами. Фахівці в області широкоформатного друку рекомендують використовувати яскраві відтінки і уникати тонування фону темним кольором. Що стосується оптимальної розпольчої здатності зображення, то для беклайтів підійдуть варіанти до 720 dpi. Онлайн-замовлення просвітного банера ви зможете зробити тут: https://print.outdoor-online.com.ua/design-banner-lumen Однак для більшої впевненості в правильному виборі якості друку варто проконсультуватися з професіоналами.

Доставка
Доставка
  • Самовивіз (Київ, Волинська, 40)
  • По Україні (Нова пошта, Delivery)
  • Адресна доставка
Оплата
Оплата
  • Готівкова
  • Безготівкова (з урахуванням ПДВ)
  1. Що таке широкоформатний цифровий друк?
    Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
  2. Види матеріалів для друку
    Папір: блюбек, сітібумага, поліман (скроллерний папір). Банер: литий, ламінований; просвітний, непросвітний, банерна сітка. Самоклеюча плівка (оракал).
  3. Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
    Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил. Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
  4. Якість друку
    Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
  5. Які існують вимоги до макетів?
    Формат файлу: .tif, eps Кольорова модель: CMYK Роздільна здатність: 75-150 dpi (залежно від розмірів макета) Розмір: 1: 1 (одношаровий, без альфаканалів, LZV-стиснення)
    Детальні вимоги: /outdoor-print-requirements.pdf
  6. Які існують рекомендації при створенні макета?
    "Правило 3 секунд", геніальне в простоті, один контакт - безліч споживачів, фокусуємося на конкретній ідеї, "великий" дорівнює "помітний".
  7. Час виготовлення
    Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку. В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
  8. Термін служби виробу
    Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
  9. Що таке постобробка
    Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях: набивка люверсів, проварка кишень, загиб та ін.
  10. Що таке кольоропроба?
    Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
  11. Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
    Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.