Товарів:
0
Сума:
0,00 грн.

Друк на банерній сітці – естетика і ефективність зовнішньої реклами

30 вер. 2019

Широкоформатний друк на різних матеріалах не тільки міцно закріпився в інструментарії outdoor-рекламників, але і знайшов декоративний сенс. Сьогодні банери з барвистими зображеннями беруть участь в піар-кампаніях, одночасно маскуючи непрезентабельні фасади будівель або ремонтні роботи. Для друку використовується особливий матеріал-вінілова сітка з перфорацією.

Особливості та переваги банерної сітки

Зазначений тип рекламного носія унікальний і практичний, тому в міському просторі зустрічається досить часто. Розтяжки монтуються прямо на фасади різних споруд, поверх вікон. Перфорований полівінілхлорид знайшов широке застосування завдяки наступним властивостям:

  • Висока здатність до світлопропускання. Даний показник досягає 70%. Це означає, що розміщення банерної сітки з рекламним сюжетом поверх вікон - цілком реальна затія. Носії зазначеного типу не створять дискомфорт людям, що знаходяться/працюють всередині будівлі.
  • Незначна вага. Перфороване полотно в два рази легше, ніж звичайний банер. Таким чином, вдається знизити навантаження на кріплення без втрати рекламного ефекту (зменшення розміру площини).
  • Низька парусність. Завдяки сітчатої структурі банерна сітка практично в 3 рази більш стійка до вітрових навантажень, ніж аналогічні суцільні носії.
  • Зносостійкість. Матеріал порівняно довговічний, витримує коливання температур і постійний вплив ультрафіолетових променів. При цьому насиченість відтінків і презентабельний зовнішній вигляд рекламного сюжету залишаються незмінними. Може успішно використовуватися в піар-кампанії протягом 1-2 років.

На окрему увагу заслуговують естетичні та декоративні характеристики даного рекламного інструменту. Також під час реставрації будівель або зведення нових не зайвим буде скрасити будівельний безлад яскравим і вражаючим зображенням мало не на весь фасад, тим самим захистивши жителів міста від пилу та інших витрат процесу.

Сучасні технології друку зовнішньої реклами на банерній сітці дозволяють отримати досить якісну картинку, що відрізняється достатньою деталізацією і яскравістю відтінків. Ефективність досягається не тільки естетичними показниками сюжету, але і розмірами. Порівняно невисока вартість виготовлення подібного носія дозволяє реалізувати сміливі і креативні ідеї буквально будь-яких масштабів!

Величезні банери привернуть свідомо більше уваги і максимально зацікавлять аудиторію, створять відмінний імідж вашої компанії або допоможуть вивести на ринок новий продукт. Якою б не була мета, подібний засіб неодмінно виправдає себе!

Доставка
Доставка
  • Самовивіз (Київ, Волинська, 40)
  • По Україні (Нова пошта, Delivery)
  • Адресна доставка
Оплата
Оплата
  • Готівкова
  • Безготівкова (з урахуванням ПДВ)
  1. Що таке широкоформатний цифровий друк?
    Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
  2. Види матеріалів для друку
    Папір: блюбек, сітібумага, поліман (скроллерний папір). Банер: литий, ламінований; просвітний, непросвітний, банерна сітка. Самоклеюча плівка (оракал).
  3. Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
    Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил. Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
  4. Якість друку
    Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
  5. Які існують вимоги до макетів?
    Формат файлу: .tif, eps Кольорова модель: CMYK Роздільна здатність: 75-150 dpi (залежно від розмірів макета) Розмір: 1: 1 (одношаровий, без альфаканалів, LZV-стиснення)
    Детальні вимоги: /outdoor-print-requirements.pdf
  6. Які існують рекомендації при створенні макета?
    "Правило 3 секунд", геніальне в простоті, один контакт - безліч споживачів, фокусуємося на конкретній ідеї, "великий" дорівнює "помітний".
  7. Час виготовлення
    Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку. В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
  8. Термін служби виробу
    Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
  9. Що таке постобробка
    Постобробка - це обробка надрукованого матеріалу для подальшого використання в рекламних конструкціях: набивка люверсів, проварка кишень, загиб та ін.
  10. Що таке кольоропроба?
    Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
  11. Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?
    Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.